About

I am a German girl living in Israel since July 2014.
I studied FineArts at the Bezalel Academy of Arts and Design Jerusalem for one year and then moved to study classical singing at the Academy of Music and Dance.
That was not an easy decision, and the purpose of this bog is to help me continuing all the artistic activities, such as painting, drawing, sculpting, installing, printing, writing.
I am uploading exercises, sketches and playful ideas, just to celebrate the beauty of the process and slow, but steady progress.

One thought on “About

  1. Hallo Iphigenie,
    ich weiß nicht obs so ist, aber es schien mir kurz so und ich frage nach. Bist du heute in Leipzig mit dem Rad an der Ampel vorbeigefahren, wo ich stand und ein Eis aß?
    Ich bin Andreas, der Freund von Julian, der der Mann von Sofia ist und auf ihrer Hochzeit hast du gesungen. Und heute, so schien mir, bist du an mir vorbeigefahren.. Wenns so ist, kannst du es ja sagen, wenn nicht, trotzdem schön, dass du heute vorbeigefahren bist..

    Und dein Blog gefällt mir voll gut. Da ist so eine total lebendige urwüchsige Kraft und Sehnsucht, die sonst so selten sinnlich unbändig aufwächst und blüht. Tut gut und manchmal weh, aus dem Leben eben.

    Liebe Grüße von hier,

    Andreas

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s